loading...
زیرنویس‌های من و مطالب سریالی
Mohammad بازدید : 216 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

-->[پست ثابت]<--

سلام خدمت تمام دوستان عزیزی که از اینجا بازدید می‌کنند.
این بلاگ برای من حکم یک آرشیو رو داره برای ترجمه‌هایی که انجام میدم. در کنار اون، مطالبی چند در رابطه با موضوعات مورد علاقه خودم هم نوشته‌ام؛ که متاسفانه به خاطر مشغله‌های دیگه و صددرصد، تنبلی، خیلی‌هاشون رو ادامه ندادم.
در هر حال، امیدوارم اوقات خوبی رو اینجا سپری کنید.
از طریق این ایمیل می‌تونید با بنده در ارتباط باشید: mohammad.dunham@gmail.com

یک نکته‌ای که لازم به ذکر می‌دونم:
اگه مثه من سریال‌های زیادی رو دنبال می‌کنید و مدام حساب اینکه کدوم سریال کدوم روز پخش میشه و آیا این هفته میاد یا نه از دستتون درمیره، توصیه می‌کنم به این سایت مراجعه کنید -->
Followshows.com
به راحتی می‌تونید سریال‌های مورد علاقه‌تونو وارد کنید و بهتون در جداول هفتگی نشون میده چه سریال‌هایی قراره پخش بشن و اینجور کارا... laugh

با آرزوی موفقیت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این بلاگ زیرنویس‌های ترجمه شده توسط خودم (Mohammad Dunham) و مطالبی درباره‌ی سریال‌های منتشر شده قرار میدم. ممنون میشم اگه مطلبی به نظرتون مناسب بود و خواستید کپی کنید، منبعش رو هم ذکر کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 431
  • بازدید سال : 3,714
  • بازدید کلی : 40,964