loading...
زیرنویس‌های من و مطالب سریالی
Mohammad بازدید : 295 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (1)

مترجمین: Dunham , EILIA

 

————— —————

 

·•● درباره سریال
در دنیایی موازی و در زمان حال، جدیدترین گجت لازم برای هر خانواده یک "سینث" است؛ ربات خدمتکار بسیار پیشرفته که شباهت بسیار زیادش به یک انسان واقعی، زندگی مردم را دستخوش تغییر و تحول کرده است.

·•● سخن مترجم
با ترجمه فصل اول جدیدترین سریال اوریجینال شبکه اِی‌ام‌سی در خدمتتون هستیم، که پیش از این آثار پرمخاطبی مثل «برکینگ بد» و «مردگان متحرک» رو به روی آنتن برده.
این سریال بر اساس سریال سوئدی Real Humans / Äkta människor که برنده جوایزی هم بوده ساخته شده و انتظار میره در ژانر علمی-تخیلی/Sci-Fi خوب ظاهر بشه.
سریال در روز دوشنبه روی نت قرار میگیره و ایشالا زیرنویسش هم همون روز آماده خواهد شد.
امیدواریم زیرنویس مورد رضایتتون واقع بشه.

نکته: زیرنویس‌ها به تدریج در سایت سابسین آپلود میشه و شما دوستان میتونید از طریق تاپیک ترجمه این سریال در انجمن ایران فیلم، پیگیر زیرنویس‌ها باشید...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/05/12 و 9:01 دقیقه ارسال شده است

Dunham , EILIA
سلام
من جزو اولین نفرات بودم که از subscene هر هفته دانلود کردم
واقعا برگردان به فارسی عالی بود.... خیلی راحت متوجه خط داستانی میشدم و با سریال ارتباط برقرار کردم.... بدون شک اولین فاکتور در لذت بردن از تماشای فیم همین زیر نویس هست.

من از قسمت دوم به بعد متوجه شدم قبلا این سریال در دو فصل و در سوئد ساخته شده Äkta Människor

دو قسمتو هم از یوتوب دانلود کردم و به نظرم جالب بود.. همونا گفتم بگردم مترجم humas را پیدا کنم ... که امروز بالاخره موفق شدم.

اینجوری که متوجه شدم شما خیلی سریع بازگردان به فارسی انجام میدید ، سریال یک شنبه پخش میشه و در کمتر از 24 ساعت زیر نویس به فارسی ترجمه میشه .

Äkta Människor زیر نویس انگلیسی داره ، در subscene دیدم زیر نویس های عربی و ایتالیایی هم بود ، اما فارسی نیست .

شما که ماشالله در ترجمه سرعت دارید ، ایکاش اون سریالو هم ترجمه کنید

به هر حال موفق باشید .. ترجمه خوب و روانی بود .. من لذت این سریالو به شما وام دارم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این بلاگ زیرنویس‌های ترجمه شده توسط خودم (Mohammad Dunham) و مطالبی درباره‌ی سریال‌های منتشر شده قرار میدم. ممنون میشم اگه مطلبی به نظرتون مناسب بود و خواستید کپی کنید، منبعش رو هم ذکر کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 418
  • بازدید سال : 3,701
  • بازدید کلی : 40,951