loading...
زیرنویس‌های من و مطالب سریالی
Mohammad بازدید : 191 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

چنان که خودتون می‌دونین [ اگر هم نمی‌دونین، از الان به بعد بدونین... ] مارول شامل مجموعه داستانی بسیار عظیمیه که حول کاراکترها، مکان‌ها، و دنیاهای زیادی شکل گرفته.
من خودم اهل خوندن کامیک بوک نیستم، اما با علاقه‌ای که بعد از دیدن فیلم‌های مارول و به تبع اون سریال‌های مارول در من شکل گرفت، در اینترنت مطالبی رو جستجو کردم و تا به الان حتی یکبار هم نشده که بشینم یه چیزی رو سرچ کنم و در نهایت فک ــم نیفته روی میز.
اینجوری شد که تصمیم گرفتم به معرفی این دنیای بزرگ که سرشار از داستان‌های زیبا و مسحورکننده‌ست بپردازم. البته اگه تنبلی و گشادی مفرط اجازه این کار رو بهم بده. فقط همین مقدار بگم که، از ابتدای تابستون چنین قصدی داشتم و تا همین لحظه هیچ کاری نکردم. امیدوارم نتونین عمق فاجعه رو درک کنین.
قصد دارم تو این مجموعه علاوه بر معرفی کاراکترهای مشهور و محبوب که مطمئناً اسمشون براتون آشناست
( مانند هالک، ثور، آیرن‌من، و... )، به معرفی کاراکترهایی که ممکنه کمتر ازشون شنیده باشین و حتی وسایل و مکان‌ها و زمان‌ها هم بپردازم. تلاشم بر اینه که این معرفی‌ها و توضیحات، در چارچوب دنیای سینمایی مارول/MCU باشه که تا جایی که امکانش هست، از توضیحات اضافه و یا بی‌مورد پیشگیری بشه.
این مطلب لازم به ذکره که اصلاً و ابداً نمی‌دونم تا کجا و یا چقدر این پروژه رو ادامه میدم.
[ شک نداشته باشین خودم دوست دارم هیچی جا نمونه ]
این رو هم بگم که در حال حاضر برنامه‌ای برای دی‌سی کامیکس/DC Comics ندارم. ایشالا ببینیم همین پروژه مارول به کجا می‌رسه؛ اگه شد که من با کمال میل معرفی دنیای دی‌سی رو هم آغاز می‌کنم.
شادکام و کامروا باشید.

پــ ن: از این پست به عنوان فـهرسـت برای بقیه پست‌ها استفاده و به تدریج آپـدیـت میشه.


* مارول:
——————— معرفی مارول کامیکس/Marvel Comics

برچسب ها مارول , Marvel ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این بلاگ زیرنویس‌های ترجمه شده توسط خودم (Mohammad Dunham) و مطالبی درباره‌ی سریال‌های منتشر شده قرار میدم. ممنون میشم اگه مطلبی به نظرتون مناسب بود و خواستید کپی کنید، منبعش رو هم ذکر کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 433
  • بازدید سال : 3,716
  • بازدید کلی : 40,966